Subject: FW: Teade riigitee nr 46 Makita-Otepää lõigu põhiprojektiga kavandatud teemaa omandamise vajadusest
From: "Tiit Vunk" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Jul 2025 08:18:05 +0300

From: Antti Moppel <[email-masked]>
Sent: Monday, July 28, 2025 7:54 PM
To: Tiit Vunk <[email-masked]>; Urmas Koch
<[email-masked]>
Subject: Vs: Teade riigitee nr 46 Makita-Otepää lõigu põhiprojektiga
kavandatud teemaa omandamise vajadusest

Tere,

Aitäh info eest.

KAHOS para 24 lg 1 järgi soovime kinnisasjade vahetamist ruutmeeter
ruutmeetri vastu.

Lisaks palume arvestada alljärgnevaga:

1.	Palume eskiisil näidata kergliiklustee lahendust kuni kinnistu
ülemise piirini (pos 1)

2.	Palume eskiisil näidata sissesõidutee lahendust kogu äralõike
mahus. Sissesõidutee peab olema sobilik ka raskeveokitele nii laiuse kui
kandvuse poolest (pos 2)

3.	KAHOS para 10 lg 1 alusel palun lisage äralõikele pos 3 näidatud
must kolmnurk.

Tervitades

Antti Moppel

  _____

Saatja: Tiit Vunk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 28. juuli 2025 16:20
Adressaat: Antti Moppel <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Teade riigitee nr 46 Makita-Otepää lõigu põhiprojektiga kavandatud
teemaa omandamise vajadusest

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
saada teile sageli meilisõnumeid. Lugege täpsemat teavet selle kohta, miks
see on oluline <https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>

Tere

Teavitan Teid, et Transpordiameti tellimusel koostatud riigitee 46
Tatra–Otepää–Sangaste km 12,972-25,683 asuva Makita–Otepää lõigu
rekonstrueerimise põhiprojekt näeb ette maa võõrandamise vajaduse Teile
kuuluvast Tiku kinnisasjast (katastritunnusega 63601:001:0176).

Käesoleva kirja manuses on väljavõte projektlahendusest Teile kuuluva
kinnisasjaga piirneval lõigul, millelt on näha projektiga kavandatav
lahendus ning kavandatava äralõike asukoht ja suurus.

Lisaks on võimalik soovi korral tutvuda projekti asendiplaaniliste
joonistega aadressil:

 <https://pilv.transpordiamet.ee/s/3aRHB9rVgfXI05k>
https://pilv.transpordiamet.ee/s/3aRHB9rVgfXI05k

Manuses on ka maade omandamise protseduuri kirjeldus. Maade omandamisega
alustatakse eeldatavasti käesoleval aastal. Enne maade omandamisega
alustamist saadetakse Teile sellekohane teavitus.

Projekti koostamise aluseks on Transpordiameti 04.03.2020 korraldusega nr
1-3/20/030 antud projekteerimistingimused riigitee 46
Tatra–Otepää–Sangaste km 12,972-25,683 asuva Makita–Otepää lõigu
rekonstrueerimise põhiprojekti koostamiseks, mille kehtivust on pikendatud
04.03.2025 korraldusega nr 1.1-3/25/175.

Täiendavate küsimuste korral võib pöörduda minu poole (tel +372 5918 5199,
e-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]).

Parimat

Tiit Vunk

Transpordiamet

Projekteerimise osakonna projektijuht

59185199